BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 4, 2010

" suaSaNa BarU "

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh..
Syukur alhamdulillah kerana kita masih lagi berpeluang untuk menikmati keindahan alam semesta milikNya.. Alhamdulillah.. dan kita masih lagi diberi peluang untuk mengumpul bekalan untuk ke "sana" nanti.. semoga amal ibadat kita diterima Yang Maha Esa..
InsyaAllah..

Dah lama cik dainey x update blog ni.. Hari ni dah masuk hari ke-4 cik dainey praktikal..alhamdulillah sumenye berjalan lancar.. baru sekarang dainey tau kehidupan IT yang sebenar.. dulu masa kuliah x mencabar sangat sebab kita ade kawan2 untuk sokong kita.. Tapi bila praktikal, susah senang kita kena hadapi sorang2.. cik dainey tau yg bukan cik dainey je yg sorang2.. masih ramai lg yg praktikal sorg2.. jd itu la yg jadikan cik dainey cube untuk kuat dan tabah..

Yang tekejut nye..hari pertama praktikal pon dah bincang sistem ape yang nak dibuat.. aduhh.. Masa bincang tu okey jer.. tp bila sampai masa nk start buat.. YA ALLAH.. Subhanallah.. masa tu 1001 persoalan yang ligat dalam kepala cik dainey.. Tapi nasib baik ade member praktikal dainey yang baik hati.. baik paras rupa.. cantik.. Namanya bella.. Bella ni student IT kat UITM S.Alam.. Dia dah 2 kali praktikal kat Uitm ni.. dia dah biasa dah ngan staff kat sini.. Bella ni jenis yang happy go lucky la..Bella la yang byk tolong cik dainey.. dia yang ajar cik dainey macam mne nk coding guna PHP..create database laa.. boleh dikatakan everything dia ajar.. Terima kasih Bella.. Semoga Allah membalas budi baik Bella..

Sekarang ni cik dainey edit sistem yang hampir siap.. tinggal beberapa part yang perlu cik dainey siapkan. Pening jugak laa.. Supervisor plak nak tengok sistem ni Selasa depan.. Subhanallah.. Satu lagi dugaan untuk cik dainey.. Sume ni btol2 menguji kesabaran dan ketabahan seorang hamba yang taat kepada penciptanya..Semoga Allah anugerahkan kebijaksanaan untuk cik dainey dan dipermudahkan segala urusan.. Aminn..




~~~~~~~~~~USAHA + DOA + SABAR == KEJAYAAN~~~~~~~~~~~

0 comments: