BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 25, 2010

:: semaKin LemaH ::

(-_-)

x sangka...ade lagi yang kena repair..hurm..nampaknye sampai akhir la asyik dok repair.. bukan ker tu yang dia nak?? saya ikut je pendapat dia sebelum ni.. hurm..itu la ini la..ape lagi yang saya kena buat??

dulu rasa bersemangat jerk..tapi lama2 bila saya ikut je kehendak dia mcm banyak sgt la plak.. bukan senang saya nk kena buat..orang len sebelum ni projek hampeh..xde nye gempak sgt..x siap pon ade.. sedey saya rasa.. bila time saya jer ade je yang nak kena tambah.. i know who i am.. Ya Allah..rasa nak nanges la plak..air mata dh bergenang ni.. bukan saya lemah cuma saya pon ada saya punyer idea saya punye solution.. kalo ikutkan idea dia memang hebat tp i'm the new one in this part.. xtau la saya nak cakap ape lagi.. ape yang dia nak saya ikut jerk.. sape saya untuk membantah kan..

mungkin sebelum ni saya ikut jer apa yang dia nak and dia komen.. hurm..makin nak habis makin tensen.. siapa dia? x payah la nak sebut2 kan.. saya dah give up dah.. saya dah buat yang terbaek banding kan yang sebelum langsung xley pakai.. selalu je bagi saya tekanan.. takat cakap boley la.. cuba kalo guna tangan n otak sendiri..mesti pengsan kan kalo nak setel.. (T_T)

x sukenye bila rasa mcm ni..saya dah cuba yang termampu..
"xpe la saya try laa.." tu je saya selalu ckp..salah saya ker? atau sumer ni sekadar menguji ketahanan mental saya bila berdepan dengan masalah?? kalo sekadar menguji mental..yes! saya terima and saya xkan selemah ni..

jangan pandai 'komen melampau' je hasil keje orang len kalo kita sendiri x mampu nak selesaikan.. sume org belajar tapi x sume org bleh apply apa yang dia belajar ok!! (-_-)

0 comments: