BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 29, 2012

:: Cik Dainey nyer "Pok Pek" ::

Assalamualaikum...
cik dainey doakan kawan2 dan kenalan blogger semua dalam lingkungan rahmat Yang Maha Esa..

erm..mulai hari ini cik dainey akan mulakan keceriaan hidup baru.. terus fokus dalam kerjaya, kembangkan lagi skill yang ada, top up ilmu dalam semua bidang..
skang cik dainey dah jadi apa yang cik dainey nak jadi dulu..tapi belum cukup bagus la..baru setahun jagung..masih lagi menajamkan kemahiran.. syarikat yang cik dainey duk skang ni adalah tempat untuk cik dainey kumpul kemahiran, belajar sesuatu yang baru, belajar sesuatu yang cik dainey sebelum ni tak suka nak belajar..so, sikit-sikit..lama-lama banyak la ilmu yang baru.. kebetulan bos pon ok la sebab dia bagi peluang untuk cik dainey belajar sesuatu yang baru bagi cik dainey..
erm..cik dainey skang bersyukur atas apa yang cik dainey ada..cik dainey juga dikelilingi orang-orang yang menyayangi cik dainey.. seronok..



sejak setahun lepas sampai hari ni kejap2 jer dengar biter member kawen..dapat jemputan pon leh tahan gak banyak..tapi tak sume cik dainey dapat p..yang cik dainey jadi pengapit pon ada taww..hehe..erm..tu member tempat keje yang kawen.. dorang cantek2..alhamdulillah dorang dah miliki cinta dorang.. cik dainey pon tumpang gembira la..sonok tengok membe kawen ni..
membe satu kampus pon dah ramai yang kawen.. yang tak di sangka-sangka dia kawen dulu pon ada taww..hihi..hidup ni memang penuh dengan kejutan kan..tiada siapa yang tahu apa yang bakal berlaku melainkan Allah Yang Maha Kuasa..
Okey lah, kepada yang dah miliki cinta tu selamat berbahagia ke akhir hayat.. yang bakal memiliki cinta, semoga cinta itu milik anda!!!

bubye!!!

Wassalam... (^_-)

2 comments:

Hisham Mohamad said...

assalam...
bila nak tawin? haha..
lama tak dengar cite?

kat mana skang?

cik dainey said...

Wsalam..hehe..belum sampai seru lg la EN Hisham..

skang kat Johor..bila nak bawak team Uitm Mache dtg Johor???
hehe