BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 4, 2010

"huwaaaaaaaaaa...LunCh soWanG2!!! "

huwaaaaaaaaaaaaaa.... x shukerrrr!!!!!!!!!!!


hukhukhuk...


ceday sgt2... tp terpaksa..

seumur idup cik dainey, xpenah pon mam sowang2.. kalo kt bilik tu ader la.. ni plak kat cafe.. langsung x penah!!!! ni la first time cik dainey terpaksa makan sorang2..dan ni la jgk dugaan cik dainey yg pling cik dainey x sangka akan cik dainey hadapi..

sebelum ni kalo nk makan mesti ngn geng.. hadoii.. derita nyer tanpa teman2... hurm..

sabar..semoga Allah tabahkan hati dainey..


kt cafe td, cik dainey duduk meja yg tersorok.. huhu..


ms kt kampus dulu, ade sorg kwn cik dainey..dia mmg x kisah pon & selalu mam sorg2.. ms tu cik dainey pon heran mcm maner la dia blh dok sorg2 kan..

tgk... hari ni.. cik dainey sendiri yg alami.. hurm.. perasaanya ya Allah... x suker...........

rs mcm ntah pape.. huhuhu.. nak xnak cik dainey kena sorang2 gak.. sampai la 6 bulan..


lamer nye................... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....


kata kak nisa : belajar utk jadi lebih yakin..
pck alep plak kata : angkat pinggan awk pegi meja sbelah ckp " saya budak baru"..
hehehe.. to pck alep --> cam ader pengalaman jerk..

to kak nisa --> maceh akak.. huhu..seb bek ader akak.. luv u!!


ape2 pon ni la dugaan terbesar yg cik dainey kena hadapi spjg praktikal kat sini.. huhu..


ada berani kaaa???
..
..
..
..
..
dainey jawab -->> sy cuba.. oyeahhh!!!

:: d.a.i.n.e.y.c.e.d.i.h ::



2 comments:

edc said...

hohoho ni pck alep menjawab.. pengalaman mengajar erti kehidupan ok.. bila lagi nak rasa benda2 cmni.. kenangan terbaaekk ni hehe

daineyMasamManis said...

hehe..ye ar pck..ni la kehidupan sebenar bila sorang2 kan. kenangan terbaek yerk..hihi..
erm..xpe2..sebelum ni nak kaji caner perasaan makan sorg2 tp skang dh mengkaji..hahaha.. ok la..skang dah rmai kawan dh.. lalu mane2 pon orang dh cam.. (budak yg xde kawan) huhu..