BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 28, 2010

" lenTOK daLaM oPis "

huh???
ape kene ngan cik dainey ni sampai lentok kat opis nih??

hadoiii..cik dainey tetido..ehhh.. bukan!! cik dainey sengaja tido.. hahaha..nak tau nape?? hurm.. layan lagu cintan sampai sakit kepala..hahaha.. xde ahh.. pening semalam x sembuh lg.. ya Allah.seksa nye sakit kepala nih.. ade ape sebenarnye lam kepala cik dainey nih?? ishhh..
wahai sakit kepala yg teramat menyakitkan..tolong pegi men jauh2... jgn la wat cik dainey sakit.. cik dainey nak wat keje pon x bleh ni.. ape kes.. hukhuk..tolong laa..
....ni la rengetan seorang pesakit bila dia rasa sakit...hahaha..

cik dainey xleh tahan sgt, sampai terpaksa tido..hurm..cakittt.. sebelum ni kalo makan panadol terus hilang..tp ni makan bapak panadol pon xnak hilang gak..ishhh.. ape laaa..

hurm..cakit nyer...sume keje cik dainey x wat..hari ni hari lentok kat pejabat.. teruk sangat ke sakit cik dainey ni??? terukkkkk... sakit sampai mencucuk2 ni.. huwaaaaa...

ader x membe2 cik dainey yang lentok kat opis??? haaa..kompem ader kan.. hahahaa.. tipu ar kalo xder kan..

nak buat ape skang ni erk??? nak sambung wat sistem,otak dah x jalan dah ni.. wat report lg la xder idea.. nak ngolar rasa mcm x larat sesangat...hurm... x laraaaaaaaaaaaaaaaaaattt!!!!

huwaaaaaaaaaaaaaa...cakit nyeeeeeeeeerrrr!!!

2 comments:

edc said...

uik...cik daineyy sakit ker? rest lor...g r chek klinik....-pck kaunsler alep

daineyMasamManis said...

uikk...ntah la tetibe je nak sakit.. dah g check dah..sumer ok..darah ok,mata ok..sumer ok.. Dr ckp maybe sebab stress tp cik dainey xde la stress pon skang.. erm.. cuaca la tu kot.. 2 3 hari ni, pas maghrib mam ubat terus pengsan smpai pg..x wat ape pon kt umah..